Styczeń to zwykle czas wprowadzania w życie noworocznych postanowień. Do najczęstszych z nich należy zwykle rozpoczęcie lub zwiększenie aktywności fizycznej. Kupujemy karnet na siłownię i obiecujemy sobie, że w tym roku będziemy wreszcie regularnie uprawiać sport. Co zrobić, aby tym razem wytrwać w naszych postanowieniach?

Podobny obraz

 

Odżywiaj komórki organizmu

To najlepszy sposób, aby zachować motywację i siłę podczas ćwiczeń. Sposób, w jaki odżywiamy nasze ciało ma największy wpływ na to, jak wydajny będzie nasz trening. Jeśli dostarczymy komórkom naszego organizmu najlepszej jakości paliwo, odwdzięczy się ono podczas treningu zachowując sprawność i motywację na dłużej. Dzięki odpowiedniemu odżywianiu unikniesz gwałtownych spadków energii. Odpowiednie nawodnienie i odżywienie komórek organizmu przed i podczas ćwiczeń zwiększy szybkość, skupienie i koncentrację, abyś mógł osiągnąć wszystkie zamierzone cele. To, w co zaopatrzymy komórki ciała przed treningiem jest niezwykle ważne – to czas, aby dostarczyć niezbędnych składników mineralnych, aby utrzymać organizm w jak najlepszej kondycji. Napoje sportowe i batony energetyczne pozornie zwiększają wydajność, ale są naładowane cukrem. Ich nadmierne spożycie może prowadzić do odwodnienia i wzrostu wagi. Zamiast po bogate w cukier napoje i batony warto sięgnąć po całkowicie zdrowe i naturalne rozwiązane. Roztwór hipertoniczny Quinton zawiera zero gram węglowodanów, białka i tłuszczów. Pozwala zachować więcej wody w komórkach organizmu, dzięki czemu sprawdzi się doskonale w przypadku każdego rodzaju treningu. 

Nawadniaj komórki organizmu

Jeśli zaczynasz uprawiać sport, nie zapomnij o ciągłym nawadnianiu organizmu. W połączeniu ze zdrowym odżywianiem, to najlepszy sposób na udany trening. Niestety, próba nawodnienia organizmu za pomocą jedynie wody może doprowadzić do nierównowagi elektrolitów, skurczów mięśni i niskiej zawartości sody we krwi. Quinton Hypertonic zawiera pełen zestaw minerałów i pierwiastków śladowych, które pozwalają zachować prawidłowe nawodnienie organizmu podczas pobytu na siłowni czy innego rodzaju aktywności fizycznej.

Jedz właściwie przed treningiem

Rodzaj jedzenia przed treningiem różni się w zależności od tego co i jak intensywnie ćwiczymy. Ważne, żeby skomponowany przez Ciebie posiłek zapewniał wystarczający poziom energii i nie obciążał Twojego żołądka. Spróbuj zjeść większy posiłek około 2-4 godziny przed treningiem, natomiast przed samymi ćwiczeniami sięgnij po lekką przekąskę. Quinton Hypertonic zwiększa wchłanianie i wykorzystywanie makroskładników z posiłków, dzięki czemu wspomaga lepsze wyniki sportowe. Pomaga również stabilizować poziom cukru we krwi i zapobiega wahaniom energii.

Kup Quinton Hypertonic i nie zwlekaj dłużej z realizacją noworocznych postanowień!