Męczy Cię ból głowy? Odczuwasz mdłości, zawroty głowy i czujesz, że jesteś odwodniony?

Czy nie byłoby miło, gdybyśmy po całej nocy zabawy i picia alkoholu nie odczuwali żadnych konsekwencji? Gdyby na następny dzień, zamiast jedzenia tony pustych kalorii i spędzenia kilku godzin przed telewizorem poczuć się świeżo i witalnie? Następnym razem, kiedy wypijesz o kilka drinków za dużo, spróbuj zastosować poniższe wskazówki:

Krok 1: Nawadniaj organizm

Alkohol powoduje odwodnienie, co jest główną przyczyną wielu objawów kaca! Dlatego najważniejszym krokiem jest rehydracja. Alkohol blokuje uwalnianie hormonu antydiuretycznego (ADH), potrzebnego nerkom do ponownego pochłaniania wody. Bez uwalniania ADH nerki nie mogą ponownie absorbować wody, zamiast tego wydalają ją w postaci moczu. Jednak zanim wypijesz całą butelkę wody przed snem ważne jest abyś wiedział, że pochłanianie dużej ilości naraz niekoniecznie pozwoli na odpowiednie nawodnienie organizmu. Co więcej, picie zbyt dużej ilości wody naraz, kiedy organizm jest odwodniony, może spowodować znaczną utratę wartościowych elektrolitów.

Aby całkowicie nawodnić organizm po nocy imprezowania, należy uzupełnić zarówno wodę jak i elektrolity. Oznaczałoby to wypicie aż około 12 szklanek wody w celu uzupełnienia elektrolitów. Nie wydaje się to łatwym i zdrowym rozwiązaniem. Natomiast zastosowanie Quinton Hypertonic może zdziałać cuda w przypadku kaca! Quinton Hypertonic dostarcza komplet 78 minerałów i pierwiastków śladowych w doskonałych dla ciała proporcjach i całkowicie biodostępnej formie.

Krok 2: Śpij trochę dłużej niż zwykle

Masz problem z zaśnięciem? Stosowanie Quinton Hypertonic przed położeniem się do łóżka pomoże Ci się zrelaksować, dzięki zbalansowaniu hormonów i odnowie komórek organizmu. Dzięki temu łatwiej będzie Ci wypocząć po nocy imprezowania.

Krok 3: Zjedz pożywne śniadanie

Ważne jest, aby następnego dnia prawidłowo odżywić swoje ciało i uzupełnić te minerały i witaminy, które straciłeś. Dobrym wyborem jest śniadanie składające się z jajek, ponieważ zawierają one dużą ilość aminokwasów jak cysteina, która pomaga w rozkładzie substancji powodującej ból głowy. Substancja ta tworzy się w momencie, gdy wątroba rozkłada alkohol i taurynę, co zwiększa jej czynność. Dobrym wyborem są również płatki owsiane spożywane na przykład w postaci owsianki czy dodane do koktajli. Zawierają dużo składników odżywczych, w tym witaminy z grupy B, wapń, magnez i żelazo.

Krok 4: Jedz produkty bogate w nieprzetworzony cukier

Alkohol przyspiesza zamianę glikogenu w glukozę, która jest następnie wydalana z organizmu wraz z moczem. Następnego ranka, odczuwamy to w postaci słabości, zmęczenia i braku koordynacji. Fruktoza, czyli cukier znajdujący się w większości owoców, uzupełnia poziom glukozy i przyspiesza przetwarzanie alkoholu przez organizm. Dlatego zjedz rano jakiś owoc lub napij się świeżo wyciśniętego soku. Dzięki temu nie będziesz odczuwał tak charakterystycznego dla kaca drżenia ciała. Zwiększenie poziomu glukozy we krwi zwiększy poziom energii.

Krok 5: Unikaj niezdrowych zachcianek żywieniowych

Mając kaca często odczuwamy dużą ochotę na wysoko przetworzone, bogate w węglowodany i tłuszcze trans jedzenie. Jest ono zwykle bardzo wysokokaloryczne i w dodatku powoduje efekt domino. Jemy, ale nie zaspokajamy głodu, a jedynie zachciankę. Dlatego ciągle mamy ochotę na więcej. Może mieć to związek z niedojadaniem poprzedniego dnia, które jest rekompensowane przez organizm w formie wilczego głodu. Kolejną przyczyną może być utrata minerałów i pierwiastków śladowych, których niedobór powoduje niezdrowe zachcianki. Stosowanie Quinton Hypertonic pomoże zwalczyć te zachcianki i odzyskać balans po nocy pełnej zabawy i alkoholu.